Ik wil iemand een avondje Walhalla cadeau geven. Kan dat? 
Jazeker! Wij verkopen Walhalla Kadobonnen.Mail naar reserveringen@theaterwalhalla.nl welk bedrag wij op de kaart mogen zetten (evt. voor wie het bestemd is en waarom) en wij versturen de kaart naar jou of naar de gelukkige

Ik heb een cadeaukaart. Hoe kan ik die verzilveren? 
Heb je een Theater Walhalla tegoedbon of kadobon, een Podium Cadeaukaart, een Nationale Kunst & Cultuurkaart of een Theater & Musical Belevingskaart.? Voor het verzilveren van deze kaarten kan je een e-mail sturen naar reserveringen@theaterwalhalla.nl. Vergeet niet te vermelden voor welke voorstelling (datum en aanvangstijd) je wilt boeken, en voor hoeveel kaarten. 

Zijn er rolstoelplaatsen? 
Ja, meestal wel. Wanneer je een voorstelling in een rolstoel wilt bezoeken, laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten per e-mail (reserveringen@theaterwalhalla.nl). Er is namelijk maar een beperkt aantal rolstoelplaatsen te reserveren. 

Ik heb een ticket gekocht via de website. Kan ik deze nog annuleren? 
Tot twee weken voorafgaande aan de voorstelling kan je aangeven om je kaarten te willen retourneren. Heb je kaarten voor een voorstelling die binnen twee weken plaatsvindt, kunnen wij proberen de kaarten door te verkopen aan de wachtlijst. Ook kan je zelf de kaarten aanbieden via TicketSwap. 

Staat jouw vraag er niet bij?
Mail ons je vraag via reserveringen@theaterwalhalla.nl.

Wil je op de hoogte blijven van het programma of nieuwtjes van Walhalla?

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief