Hoe bekijk ik een livestream?

Wanneer u bij ons een ticket voor een livestream koopt, krijgt u daarvan meteen na aankoop een e-mail. Een uur voor aanvang van de daadwerkelijke voorstelling ontvangt u van ons NOG een e-mail met daarin de nodige informatie op de livestream te kunnen zien.

Zoom of Vimeo?
Theater Walhalla zendt soms een voorstelling live uit via Vimeo en soms via Zoom. We zullen steeds op de voorstellingspagina vermelden via welk platform we uit zullen zenden. 

Livestream via Vimeo

Vimeo

Wanneer we uitzenden via Vimeo ontvangt u van ons een e-mail een aantal uur voor de voorstelling.
U hoeft alleen maar op een linkje te klikken en een wachtwoord in te voeren.
U hoeft niets te installeren en u hoeft uw camera niet aan te zetten.
De beeldkwaliteit is hoog en u ziet de andere kijkers niet en zij kunnen u ook niet zien.

Zo kunt u de voorstelling zien op uw (smart) tv:

Download de Vimeo App op uw  iPhone, iPad, or Android toestel en open vanaf daar de link. U kunt de video casten naar uw tv met een van deze symbooltjes:

Airplay naar een Apple tv.
Casten naar uw tv of Chromecast

In de Chrome browser klikt u op de drie puntjes rechtsboven op de pagina en kies voor Casten

Casten vanuit de Safari Browser raden we af.

 

Livestream via Zoom

Zoom

Soms zenden we uit via Zoom, wanneer we bijvoorbeeld meer publieksparticipatie willen. Bij Zoom ziet u de spreker groot en de andere deelnemers klein. En er kan worden gechat.

U ontvangt een aantal uur voor aanvang een email met de link van ons. U kunt het programma downloaden en installeren op uw computer. Als het programma gedownload is, opent zich automatisch een pop-up scherm. Vul het Meeting ID nummer en het password in (uit onze e-mail) en uw eigen naam in.

Tijdens de voorstelling zetten wij iedereen op stil, om zo de voorstelling niet te storen. U kunt in beeld komen. Mocht u dat niet willen, zet dan uw camera uit.
Bekijk hier onze Zoom instructievideo

Ik wil iemand een avondje Walhalla cadeau geven. Kan dat? 
Jazeker! Wij verkopen Walhalla Kadobonnen.Mail naar reserveringen@theaterwalhalla.nl welk bedrag wij op de kaart mogen zetten (evt. voor wie het bestemd is en waarom) en wij versturen de kaart naar u of naar de gelukkige

Ik heb een cadeaukaart. Hoe kan ik die verzilveren? 
Heeft u een Theater Walhalla tegoedbon of kadobon, een Podium Cadeaukaart, een Nationale Kunst & Cultuurkaart of een Theater & Musical Belevingskaart.? Voor het verzilveren van deze kaarten kunt u een e-mail sturen naar reserveringen@theaterwalhalla.

nl. Vergeet niet te vermelden voor welke voorstelling (datum en aanvangstijd) u wilt boeken, en voor hoeveel kaarten. 

Zijn er rolstoelplaatsen? 
Ja, meestal wel. Wanneer u een voorstelling in een rolstoel wilt bezoeken, wilt u ons dit dan zo spoedig mogelijk laten weten per e-mail (reserveringen@theaterwalhalla.nl). Er is namelijk maar een beperkt aantal rolstoelplaatsen te reserveren. 

Ik heb een ticket gekocht via de website. Kan ik deze nog annuleren? 
Tot twee weken voorafgaande aan de voorstelling kunt u aangeven uw kaarten te willen retourneren. Heeft u kaarten voor een voorstelling die binnen twee weken gaat plaatsvinden, kunnen wij proberen de kaarten door te verkopen aan de wachtlijst. Ook kunt u zelf uw kaarten aanbieden via TicketSwap. 

Let op! Extra maatregelen i.v.m. covid-19Heeft u (milde) gezondheidsklachten zoals hoesten, keelpijn, en/of koorts: blijf thuis! Blijf ook thuis als een van uw huisgenoten coronaverschijnselen heeft. Meldt u zich (uiterlijk op de dag van de voorstelling vóór 09:00 uur) wel even af via reserveringen@theaterwalhalla.nl In dit geval kunt u ervoor kiezen uw aankoopbedrag retour te ontvangen. 

Staat uw vraag er niet bij?
Mail ons uw vraag via reserveringen@theaterwalhalla.nl.

Wilt u op de hoogte blijven van het programma of nieuwtjes van Walhalla?

Meldt u nu aan voor de nieuwsbrief