Drie locaties
Theater Walhalla heeft verschillende locaties (zie rechtsonder op deze pagina). Kijk goed op uw toegangskaart op welke locatie de voorstelling speelt.
Kaarten bestellen
U kunt het hele jaar door, 24 uur per dag, 7 dagen in de week kaarten kopen via deze website. Na het bestellen van uw kaarten krijgt u die via e-mail toegestuurd. U kunt de kaarten printen, of op uw telefoon opslaan en laten zien aan de kassa.
In al onze zalen kunt u zelf kiezen waar u gaat zitten. De zaal gaat ongeveer een half uur voor aanvang van de voorstelling open. Voorafgaande van de voorstelling kunt u altijd wat drinken.
Komt u in een rolstoel? Laat het ons tijdig weten via e-mail. Er zijn namelijk maar een beperkt aantal rolstoelplaatsen te reserveren.
Wilt u uw tickets betalen met een Theater Walhalla Kadobon, Podium Cadeaukaart, Nationale Kunst & Cultuurkaart of Theater & Musical Belevingskaart, kunt u een e-mail sturen naar: reserveringen@theaterwalhalla.nl
Voor vragen over kaartverkoop kunt u mailen naar onderstaand mailadres. In verband met de huidige coronamaatregelen zijn wij telefonisch niet bereikbaar. U kunt een voicemail achterlaten, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.
T: 010-2152134
E: reserveringen@theaterwalhalla.nl
Let op!
Er worden via andere ticketaanbieders entreekaarten tegen een abnormaal hoog tarief aangeboden. Koop uw kaarten alleen via de website van Theater Walhalla om er zeker van te zijn dat u niet teveel betaalt.
Enkel een paar keer per jaar bieden wij voorstellingen aan via de Last Minute Agenda van Rotterdam Festivals. Deze vindt u hier.
Neem contact op met ons
Bel 010 – 215 21 34 en spreek uw bericht in.
Of mail ons:
info@theaterwalhalla.nl: voor algemene vragen
reserveringen@theaterwalhalla.nl: voor vragen over kaartverkoop
verhuur@theaterwalhalla.nl: voor vragen over zaalhuur.
Meldt u nu aan voor de nieuwsbrief